Lej en bolig eller erhvervslejemål

I Morsø Kommune ejer vi en række boliger, og erhvervslejemål, som vi lejer ud.

Ledige boliger i Nykøbing

Centralt beliggende handicapboliger med elevator. 77 m² 2 værelses lejligheder med stort badeværelse klar til udlejning

Husleje kr. 6.770 pr. måned + forbrug. Indskud kr. 28.089

Kontakt

Er du interesseret, er du velkommen til kontakte Kommunale Ejendomme på tlf. 99707000 eller kommunaleejendomme@morsoe.dk.

Ledige erhvervslejemål

Kontor- eller mødelokale på 17 m² (Lokale 219) på Sundhedscenter Limfjorden, Strandparken 48, 2., 7900 Nykøbing Mors kan lejes:

Adgang til trapper, elevator, flugt- og adgangsveje
    Husleje pr. md. kr. 1.614,00 (indeksreguleres én gang årligt)
    Vand, varme og el pr. md. kr. 412,94 (indeksreguleres én gang årligt)
    Rengøring kan tilkøbes på Sundhedscenter Limfjorden
    Anvendelse af gangareal, fællesareal, mødelokaler, omklædningsrum, frokoststue, venteværelse etc. er ekskl. i prisen

Kontakt

Hvis du er interesseret i at høre mere, er du velkommen til at kontakte Centerleder Mette Skydt Bjørndal på tlf. nr. 51 71 75 71.

Kontor- eller mødelokale på 35,4 m² (Lokale 316) + brug af 27,9 m² fællesareal, venteværelse, toilet etc. på Sundhedscenter Limfjorden, Strandparken 48, 3. sal 7900 Nykøbing Mors kan lejes pr. 01.12.2020:

• En del af et sundhedsfagligt fællesskab, hvor der også er diætist, fysio-/ergoterapeut, sygeplejerske og rusmiddelkonsulent
    • Adgang til trapper, elevator, flugt- og adgangsveje
    • Husleje pr. md. 3.973,33 kr. inkl. vand, varme og el (indeksreguleres én gang årligt)
    • Rengøring pr. md. 749,67 kr. kan tilkøbes på Sundhedscenter Limfjorden

Byg dit eget hus

Morsø Kommune har en række byggegrunde både i Nykøbing by og andre steder på øen. Se mere om de kommunale byggegrunde her.

Se mere om at bo på Mors

Du kan se flere ledige boliger og private udlejere via dette link.